طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی چه اهمیتی دارد؟ در دنیای امروزی که کسب و کار‌ها اینترنتی شده‌اند خرید و فروش اینترنی بسیار رایج است. بخش عظیمی از خرید و فروش از طریق وب‌سایت فروشگاه‌ها انجام می‌شود اینجا است که اهمیت طراحی حرفه‌ای مشخص می‌شود. سایت فروشگاهی باید قابل دسترس، ساده و کاربردی باشد تا بتواند مشتریان شما را چند برابر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات طراحی سایت و مزایای سایت حرفه‌ای تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

چرا داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی مهم است؟

کسب و کارهای زیادی وجود ندارند که بتوانند بدون داشتن وبسایت دوام بیاورند. دلیلی ندارد که وب‌سایت نداشته باشید! در واقع وب‌سایت یک جز ضروری برای موفق شدن در کسب و کار است. وب سایت شرکت شما می‌تواند  یک ابزار بازاریابی بسیار موثر باشد و بسیار مقرون به صرفه عمل کند. فواید سایت فروشگاهی بسیار زیاد است و این فواید در مقابل معایب کم آن قرار دارند. این سبب می‌شود که بسیاری از صاحبان کسب و کار وب‌سایت داشته باشند و شما باید در عرصه رقابت با آنان، حتما به فکر طراحی یک سایت مناسب باشید.

وجود کسب و کار خود را با وب‌سایت فروشگاهی پررنگ کنید

چه کسی از کسب و کار شما خبر دارد؟ گستره مشتریان خود را بیشتر کنید. مشتریان بالقوه و مشتریان جدید برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا می‌توانند مراجعه کنند؟ وب‌سایت شما می‌تواند به تثبیت کسب و کارتان به‌عنوان یک فعالیت ادامه‌دار کمک کند، نقش تبلیغی داشته باشد و می‌تواند حرفه‌ای بودن شما را نشان دهد. طراحی سایت فروشگاهی همچنین دسترسی شما را به هر کسی در کشور ممکن می‌کند و مشتریان شما را زیاد می‌کند. یک سایت که حرفه‌ای طراحی شده‌است، مشتریانی از سراسر کشور برای شما جذب خواهد کرد‌. طراحی وبسایت فروشگاهی می‌تواند کسب و کارتان را متحول کند.

فروشگاه خود را به دیگران بشناسانید

مشتریان قدیمی و جدید ممکن است بخواهند در مورد تاریخچه کسب و کار، تخصص و حیطه کاری شما بدانند. وبسایت وسیله‌ای عالی برای افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از امکاناتی است که به دنبال آن هستند.

در طراحی سایت از SEO  کمک بگیرید

با سئو در موتورهای جستجو شناخته شوید. وب سایت خود را با استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو بسازید تا وب سایت به راحتی توسط افرادی که کلمات کلیدی مرتبط را جستجو می کنند پیدا شود. استفاده از سئو می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و کسب و کار شما را رونق دهد. سئو در کمترین زمان ممکن  باعث بیشتر دیده شدن وبسایت شما می‌شود. سئو یکی از مهم‌تربن بخش‌های طراحی سایت است‌. افراد زیادی امروزه نام محصولی را که می‌خواهند در گوگل سرچ می‌کنند و سپس از سایت‌های مختلف محصول مورد نظر خود را خریداری می‌نمایند‌. موتور جستجوی اکثر مردم گوگل است.

گوگل از قوانین سئو پیروی می‌کند و بدون سئو در موتوری جستجوی گوگل موفق نخواهید بود. ما طراحی سایت فروشگاهی را همراه با سئو انجام می‌دهیم و بهترین و حرفه‌ای‌ترین وبسایت را به شما تحویل می‌‌دهیم که موفقیت حتمی شما را رقم خواهد زد.

وبسایت فروشگاهی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

در دنیای امروزی که رقابت‌ در زمینه کسب و کار بسیار زیاد است، وبسایت شما باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد و به شکل مناسبی طراحی شود. در ادامه این ویژگی‌‌ها را توضیح می‌دهیم:

  • به روز باشد: شما باید آخرین محصولات خود را با توضیحات کامل، قیمت‌های به روز شده و ویژگی‌های دقیق در وبسایت قرار دهید. این کمک می‌کند که مشتریان همه محصولات شما را ببینند و بهترین انتخاب را داشته باشند. اگر اطلاعات شما به روز نباشد، مشتری به خرید ترغیب نخواهد شد. پس هر روز وبسایت خود را آپدیت کنید و بهترین و جدیدترین امکانات را به آن اضافه نمایید.
  • ساده باشد: طراحی هر چه ساده‌‌‌تر باشد استفاده راحت‌تری دارد و برای مشتریان جذاب‌تر است. مشتری باید بتواند به راحتی همه محصولات را مشاهده کند‌، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف آن‌ها را ببیند و انتخاب سریع و راحتی داشته باشد. منو‌ها، درگاه‌ پرداخت و قسمت‌های مختلف باید دسترسی راحتی داشته باشند‌.
  • سایت باید سریع باشد: هیچ چیز بیشتر از یک وب‌سایت کند مشتری را کلافه نمی‌کند‌. شاید بپرسید که طراحی چه ارتباطی به سرعت عمل سایت دارد؟ سایت هر چه ساده‌تر باشد و حجم‌ عکس‌های آن کمتر باشد، سریع‌تر عمل می‌کند و مشتری راحت‌تر می‌تواند خرید کند. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از طراحی یک سایت بگیرید، به سریع بودن آن توجه نمایید. طراحی سایت فروشگاهی جوانب زیادی دارد که کافی است آن‌ها را به ما بسپارید.
  • درگاه پرداخت امن و سریع: یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک وب‌سایت فروشگاهی، درگاه پرداخت است‌. مشتریان باید بتوانند بدون هیچ گونه مشکل در کمترین زمان ممکن و راحت پرداخت را انجام دهند. اگر درگاه پرداخت امن باشد، اعتماد مشتریان به شما بیشتر خواهد شد. هر چه محیط سایت را برای مشتری امن‌تر و ساده‌تر کنید، نتایح بهتری به دست خواهید آورد‌.
  • جذاب باشد: شاید فکر کنید که ظاهر سایت تأثیر چندانی روی مشتری ندارد. اما طراحی زیبا با رنگ‌های متناسب، توجه مشتری را به کسب و کار شما جلب خواهد کرد. رنگ‌ها نباید خیلی تند باشند یا عکس‌ها نباید زیاد در میان متون استفاده شوند. همه چیز باید متعادل، کاربردی و ساده باشد. طراحان ما بر اساس تجربه کاربری و آخرین نتایجی که از پرسش نامه‌های مردمی به دست آمده است، طراحی را انجام می‌دهند. کافی است آن چه که می‌خواهید را به ما بگویید تا ما آن‌ را چند برابر بهتر کنیم و به شما تحویل دهیم‌. یک وب‌سایت فروشگاهی خوب، دارای طراحی عالی همه جانبه است‌. یعنی علاوه بر در دسترس بودن، حرفه‌ای بودن، امن بودن و کاربردی بودن، باید جذاب و زیبا باشد و توجه مشتریان را جلب کند.

سخن آخر درباره طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی خود را به ما بسپارید‌. ما سایت فروشگاهی شما را به شکل تخصصی و حرفه‌ای طراحی می‌کنیم. ما طراحی را برای انواع وبسایت‌ها از جمله سایت‌های خبری، سایت‌های فروشگاهی، سایت‌های آموزشی، سایت‌های شرکتی و … انجام می‌دهیم‌. کافی است به ما بگویید که چه می‌خواهید تا حرفه‌ای‌ترین سایت به به شما تحویل دهیم. خدمات ما شامل مشاوره طراحی، سئو، باز طراحی وب سایت قدیمی، طراحی ریسپانسیو، طراحی اختصاصی دامنه و هاست یک ساله رایگان است‌.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان شرکت کیان در اسرع وقت با شما حاصل نمایند.